lördag 17 maj 2008

På Princessbageriet, Lidingö centrum.


Erik insisterade på att jag ska få en födelsedagstårta i morgon och under tiden som vi letade efter en tårta som såg god ut hittade jag den här bakelsen, tog en bild och skickade till svärfar som befinner sig i Langesund och grattade på dagen. Konstig sed det där, att norrmännen grattar varandra på nationaldagen. Konstigt men gulligt. Apropå gulligt så anstränger Erik sig verkligen för att jag ska få en bra helg. Vi har utöver tårtan även varit och handlat på Systembolaget och mat till ikväll (samt sushi till lunch, när vi nu ska hinna klämma in det mellan frukosten vid två bestående av två grillade korvar på stående fot och middagen vid sju). Jag var lite deppig innan men så fick jag veta att det kommer några till ikväll och bara det att Erik månar så om att det ska bli bra värmer mitt hjärta och jag har ingen som helst anledning att inte vara glad!

Inga kommentarer: