måndag 12 maj 2008

Första dagen på nya jobbet avklarad!

Vilket projekt det är att ta sig till jobbet! En timme tog det mig i morse att köra från Lidingö till Frösunda. En timme!! Vet ni hur långt man kommer på en timme i Skåne?! Jag var något stressad då jag insåg att jag inte kunde göra mycket mer än att snällt sitta kvar i bilen och vänta medan kön masade sig fram. Varför kan man inte bygga ut vägarna häromkring, de är ju så vansinnigt underdimensionerade!? NCC eller Skanska; gör ett ryck vet jag! Från och med i morgon åker jag kommunalt, så det så.

Nya jobet då och bara ett ord om det; underbart!

Snart ska jag nanna kudden för att kunna kliva upp alldeles pigg och nyter, men innan dess har jag passat på att teckna SHB's personalkonvertibel. Jag tror på min arbetsgivare!

Inga kommentarer: