tisdag 22 april 2008

Utmaningen; tredje veckan avklarad!

Helt otroligt men sant. Jag kan inte komma ihåg något tillfälle då jag hållt uppe så fullständigt med allt vad godis, glass och kakor heter. Jag är faktiskt lite imponerad av mig själv, även om den gångna veckan har varit svår. Sockerdemonerna kastade sig över mig och viskade förföriskt i mitt öra att jag skulle kasta all övertygelse överbord och frossa i lösgodis och choklad. Jag var trött och frusen och ville snabbt få upp min energinivå och det är då jag är som svagast men som tur var lät jag bli att falla åt frestelsen. I och med godisstoppet äter jag ordentlig frukost, lunch och middag samt två frukter däremellan och min mage har nog aldrig fungerat så bra som den gör nu. Inga trix, bara vanlig mat. Dessutom verkar jag ha blivit något lättare också. Ingen är mer förvånad och glad än jag, så kom an vecka fyra!!

Inga kommentarer: