lördag 19 juli 2008

Sweet holiday..


Semesterbruna!
En dag i solen med håret i balettknut mitt på huvudet och mitt hår antar pudelform...
Erik har ett enormt intresse för att följa nyheterna på CNN varje gång vi är på semester (kanalen har i fotografiögonblicket fångat hans uppmärksamhet). Denna gång var inget undantag och således diskuterades det politiska läget i världen när vi solade. För en gångs skull tyckte jag att det var ganska kul eftersom jag precis läst Jan Guillous bok "Madame Terror" vilket gav mycket att fundera kring.

Sista kvällen ute återvände vi till en favoritrestaurang i närheten av Agia Anna där Erik fick, enligt utsago, fantastiskt vällagat lamm. Han var mycket nöjd att få äta lamm igen eftersom han aldrig får det hemma; jag är nämligen inte alls förtjust i smaken.

Inga kommentarer: