lördag 25 april 2009

Promenad till Ulriksdals slott.


Familjen Leijon hojtade över gården när vi åt frukost på balkongen och undrade om vi ville ta en promenad i det vackra vårvädret. Självklart ville vi det, så efter en liten stund var vi alla på väg. Framme vid slottet slog vi oss ner på gräsmattan och bara njöt av solen! Bella sprang efter en boll som Magnus roade sig med att kasta och Melissa underhöll Olivia på filten. Efter ett tag blev vi alla hungriga. Således gick vi hem till mig och Erik och grillade på balkongen. Nu har de gått hem och nu vilar jag bara efter att ha ätit en eller två korvar för mycket.. Om någon timme ska vi vara på inflyttningsfest hos Tanja och hennes sambo som också heter Erik. Catrin kommer också dit från Nyköping, så jag ser fram emot ikväll! Däremot har jag en smärre garderobskris då jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig!? Nåja, det lär lösa sig. Uppdatering utlovas..

Inga kommentarer: