söndag 22 februari 2009

Saturday 21 feb 2009

Catrin och jag lekte hela lördagen. Vi tog en sväng till Solna centrum och fixade ärenden samt handlade några färgburkar och jag fick hoppa in som frisör åt henne en stund när vi kommit hem. Sedan fick jag även sminka henne, precis som en livs levande Barbie-docka! Jag kommer nog aldrig bli mer än fem år gammal själsligen i det hänseendet..
När Catrin var klar slängde jag på mig den här trasan, men där delades våra vägar. Catrin åkte till Tanja för utgång och undertecknad till Ninas födelsedagsmiddag med Erik.

Födelsedagsbarnet Nina. Don't ask about the bunny imitation..
Hans och Herman.
Jag och Katarina. Vi skvallrade mycket om bröllopsförberedelser då Katarina och Hans ska gifta sig i sommar. Åh vad glad jag är att jag har det där gjort..





















Såhär glad blir jag av chokladefterrätter...


















Katarina med Bella.









Herrarna Klose, Herman och Filur.
Familjen Leijon; Melissa, Olivia och Magnus.











Inga kommentarer: