torsdag 26 februari 2009

Årets bästa köp!


Lika förbannad som jag är på Synsam, lika glad är jag för Lensway! Jag bytte glas i mina förra bågar för ett år sedan men upptäckte för några månader sedan att ena glaset blivit repigt. Sålunda vände jag mig till Synsam för att reklamera glaset. Men icke, det gick inte för jag hade inte bytt båge! Vad är detta för irrelevant argument tyckte jag upprört och fortsatte att vid flera tillfällen prata med olika individer i organisationen, men det var resultatlöst. Att jag inte blev informerad om denna policy när jag köpte glasen gjorde mig bara ännu argare, för i så fall hade jag åtminstone kunnat göra ett informerat och aktivt val. Men nej, det var 2500 kr i sjön. I tisdags hittade jag min ordination och gick därmed ut på nätet för att ta reda på om det fanns några billiga och vettiga glasögon. Döm om min förvåning när jag hittade de perfekta Michael Kors-bågarna på Lensway! Ursprungspriset var redan bra men just nu har de ett oslagbart erbjudande om att man bara betalar för tillverkningskostnaden! Slutnotan blev alltså 200 kr och jag fick dem i brevlådan efter två dagar! Utomordentligt bra!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tummen upp, det där gjorde vi bra!
;)

Szilvia Ödmansson sa...

Ja, det mesta går att ordna med en msn-konversation!