lördag 6 september 2008

Det blev en sväng på Mio också..


Beskåda vårt nya matbord (samt våra nya balkongstolar)! Jag hade spanat ut bordet sedan tidigare och blev inte besviken. Svårt att bli besviken på ett massivt valnötsbord i och för sig.. Däremot avvaktar vi med stolar och ska se om våra gamla fungerar innan vi slänger ut dem med. Det blir spännande på tisdag då flyttlasset kommer. Undrar hur mycket av det gamla som fungerar i de nya rummen? Jag hoppas att allt ska vara ok eftersom jag hunnit bli förtjust i våra saker och kommer ha svårt att ta bort något. Ikea var för övrigt en pärs. Först fick jag lämna tillbaka sängen, sedan gå mot strömmen genom hela varuhuset för att komma till sängavdelningen och sist hela vägen tillbaka och fick be om hjälp för att kunna baxa ut rätt säng från hyllan. Nåja, det gick bra även om det var stökigt. Nu har Herman S hämtat oss och vi är på väg mot Nina och Herman K's sommarställe för att äta en massa kräftor. Det ska bli så mysigt! Det regnar men det kommer vara ett partytält uppställt med värmelampor. Jag tar det säkra före det osäkra och tar med mig gummistövlar och dubbla jackor. Det finns inget dåligt väder..

Inga kommentarer: