torsdag 23 oktober 2008

Singer/Actor

Jag kunde inte låta bli att googla lite på den före detta New Kids on the Block killen eftersom jag hade ett bestämt minne av mycket trevliga magrutor. Mitt minne svek mig inte.. Framför allt gillar jag CK-reklamerna från 90-talet. Musiken missade jag (i sjätte klass var jag inte så intresserad av boy-bands) men det visuella var jag desto mer uppmärksam på!
Tittade även in på www.imdb.com för att kolla vilka filmer han varit med i på sistone, förutom dagens Max Payne, och konstaterade att jag sett i princip allihop. Favoriterna är "We own the night", "The Departed", "Four Brothers" och den självklara men gamla "Boogie Nights". Att han sedan även producerat serierna "In Treatment" och "Entourage" gör honom definitivt inte mindre begåvad!

Favoritbilden! Ja, jag är ensam hemma. Ja, jag har tråkigt och jag har inget bättre för mig, men värre saker kan man göra än att surfa magrutor. Och att dela med sig av det.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Öh, du! Han är ju ingen NKOTB-kille ju! Nu måste petmoster säga att han bara är lillebrorsa till en NKOTB:are ju... Get a life Nina, get a life... jag vet...

Szilvia Ödmansson sa...

Visst, men gjorde jag inte världen en tjänst genom att publicera dessa bilder, så säg?!

Anonym sa...

Absolut! Skiter egentligen i allt utom de där magrutorna... ;)