onsdag 15 augusti 2007

Möhippa numero uno


Efter att ha blivit överraskad mitt i frukosten i lördags av syster yster och yrhättan Katta (alias Hanna) blev jag iväglotsad för att få tassarna omskötta. Mycket uppskattat må jag säga!


Efter manikyren följde massage och så fick jag krypa ner i mitt badkar hemma. Så långt hunnet på dagen var det lunchdags och vad är väl då bättre än att ha en picnick? Jag älskar att äta ute vilket vi gjorde, ett sommarregn till trots. Vi parkerade oss på en bänk under ett träd i Botaniska trädgården och uthärdade och efter en stund slutade det faktiskt att regna. Underbart!

Poserar i regnet med sushi. Man har inte roligare än vad man gör sig...

Flickan är sååå nöjd! Regnet har upphört och solen har återerövrat himlavalvet, jag är ledig och umgås med de jag tycker om och som grädde på moset delades det på en mumsig flaska vin till maten.

Kvällens outfit fast med svarta lackpumps i stället för de i guld på bilden.

Inga kommentarer: